semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, March 28, 2010

ape citer CTU aku?

dah present pd hari kelas ganti haritu, selase mgu lepas. kuliah 2 buat kat dewan, campur ngan student IT. IT beb... mejoriti pempuan,ke mcm perempuan semua jer aku rase, mule2 aku x tau yg dierang kos IT, aku pelik gak, aku ngat student civil ke, letrik ke, sebb ramai perempuan, aku pon wat x kesah la, x der la pulak nak tnyer dierang kos ape, then, gurl dpan aku 2 toleh tnyer aku budak engine ke??? huhuhu, kalo aku kat luar fak mmg aku x ngaku budak engine dah, aku ckp budak art ke hotel ke (poyo jer aku ni)... aku pon nganguk jer, x sempat aku nak ckp kat dierang ramainye gurls kat kelas korang member aku yg kat sbelah tnyer, korang kos ape? budak 2 pon jawab yg dierang budak IT...

sambung bab present yg tertangguh haritu. agak kelam kabot gak la, yer la, aku tau ade kelas ganti hari selase malam mase hari Isnin pagi. Hari Isnin ngan Selasa bg aku mmg full. kelas dr 8.30 smpi 6.00 ptg... kirenye selase aku dr pg smpi malam... nasib baik kelas 8.30 og tu cancle.

yg kelam kabot habis kelas, lepak2 jap kat rumah, then, around 6.30 kot(aku pon lpe) Su YM aku ckp die email slide presentation 2. aku releks lagi time 2. g makan mandi n buat apa yg patut dlm x silap aku 10 minit nak kol 8 tu baru aku cari pandrive n copy slide 2 dlm pandrive. aku pikir2 ape yg pelik dlm pandrive rase mcm x der.

bile time nak present aku pon cocok la pandrive kat laptop, pastu mcm biasa semua org nampak la kat layar 2... pastu aku dengar dierang mcm gelak... time 2 aku x perasan lg apa die sbb time aku tengah cari slide dalam pandrive aku 2... bile tengok satu2 rupenyer ade gambar aku ngan adik aku mase sek rendah dlu... mmg r gelak kalo tengok pastu satu kelas tengok mmg r malu giler.... wuahaha, kalo tengok dlm facebook lain citer, dah la tengah cuak g depan 2...

mane org x gelak tengok muke2 nie... huahahaha

akhirnye aku nyer presentation setel.

1 comment:

s said...

comel gile yg pakai baju roky one tu..haha