semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, March 9, 2010

09-03-10

kelas pukol 8.30 hari ni x der!!!

terserempak ngan Kimi naik Lif sekali ngan die, rupenyer kelas ngan die satu level tp x pernah terserempak lak, die tanye aku shahril lame x nampak, pastu terserempak ngan Bart. x sempat aku masuk kelas Airu ckp kelas batal pastu ganti hari Sabtu nie... wuahahah!!!! ape itu kelas Ganti?????

pastu teringat Shahril ckp yg hari ni die PASTI g kelas, aku tepon pg tadi x hangkat lak... tido ke hape??? aku nak sgt buku jepon 2 sbb x semua maksud aku ingat... hari Sabtu ni aku ade Test... mati le kene speking Jepon lagi...

si bart pon duk cari shahril gak, tp shahril pon x angkat call aku, so kiterang pon borak2 kat lorong 2... lectrr die lambat masuk sbb 2 suke hati jer aku lepak ngan die.

SHAHRIL ramai yg duk rindu-rinduan kat ko ni!!! semua org tanye ko mane? aku pon x tau nak jawab. sbb aku pon mencarik ko gak hari ni...

ha, lupe mase aku smpi depan pintu kelas 2 Airu ckp kelas x der, then aku tercari la Su, dlm kelas 2 tp die x der, selalunyer die yg smpi dlu drpd aku, tp die x der so aku pikir die dah balik, tengok2 die datang lewat... huhuhuhu....

kekadang bengang gak rase kelam kabot kiter nak g kelas smpi kat kelas, kelas batal...

lepas lectrr Bart masuk kelas, aku pon blah la, g jengok Cafe kat block aku tue, ngat nak beli Teh ais je, tp nampak lak lontong... Alamak, mcm kuah lontong 2 dah jatuh cinta ngan aku, aku pon rase aku dah jatuh cinta ngan Lontong 2... amat kesian sbb jejaka2 kat cafe 2 langsung aku x jeling yg aku nampak LONTONG. teros aku amik plastik pastu letak kuah Lontong, x kesah la mahal. janji aku x meleleh air liur balik rumah sbb ingat lontong 2... skali g bayar. nak tau berapa. RM4.70 sekali ngan air. TERBAEK!!! mcm SARAP kat hotel. dlm hati aku x kesah la, aku bukan slalu SARAP pon pg2. disebbkan x de kelas aku g cafe 2 pg td.

mmg dierang ckp cafe kat blok 2 mahal, tp ramai jer aku tengok org makan kat cafe 2... padahal kat setiap blok ade kafe, kalo blok due 2 manusia yg makan kat situ sgt2 kurang. x tau la pulak keadaan kat blok letrik ngan chemical cmner lak... aku rase semua g cafe blok 3 sbb ntah la, aku pon pelik... aku pon suke jer beli lunch kat situ.

No comments: