semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, December 2, 2008

alamak... terlepas....

punyer la kusyuk aku duk rumah sampai hari ngan tarikh pon aku x tau...

rupenyer dah masuk bulan 12. erm... 02.12.08... agaknyerkan apa la yg terjadi kat aku masa 01.01.09 dan seterusnyer nanti...

punyer la cuak menunggu result exam aku ni ha...

wa.... x leh nak diluahkan ngan kate2...

walaupon dah banyak kali aku tenangkan diri aku ngan tengok tv, men game, online, tido, makan dan bende lain termasukla shopping...

aku berdoa sangat2 sme paper aku lepas, leh la aku teroskan segala rancangan aku untuk menjadi perempuan yang berjaya... wuahhahaaha...

aku rase, kawan2 sekolah lame aku agak mendiamkan diri sekarang termasukala aku... aku dah mule malas nak msg2 dierang nak ajak kuar... yer la.. masing2 duk jauh... rasenyer lagi suke kuar ngan famili aku... aku cume tunggu jew dierang panggil aku kuar...

No comments: