semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, December 10, 2008

Salam Aidil Adha...

tahun ni aku sambut aidil adha kat rumah jew...

merasa gak la aku daging korban kat Pulau Indah nie...

macam bese la walaupon tetamu yang datang rumah aku x la ramai sangat tapi aku tetap melawa dalam rumah...

nak citer la sikit, sehari sebelum raye korban nie aku teman la kakak sedare aku g jalan2 kat jusco... x tau la aku, aku rase tiap2 minggu aku g jusco 2... minggu lepas aku g jusco bawak mak sedara aku g jalan2. ye r, hujung tahun nie, sme sedare aku yang dok kat kg nak datang sini... jalan2 la konon... aku kne la jadi pemandu pelancong dierang... pastu mak aku soh aku g Sogo pulak, aku dah malas dah... jauh, nanti aku yang penat...

punyer la ramai orang g jusco 2... aku wat jusco 2 macam pasar jew... ada sekali 2 kiterang g jusco nak tgok midnite movie... sblum citer start kiterang g kat jusco 2 ada satu tempat jual makanan banyak sangat... aku g la kat sushi nie... yer la dah malam kan time 2 plak jusco dah nak tutup sme harga makanan turun la, yang kiterang due beradik tunggu harga makanan turun baru beli... punyer la penat tgu sushi 2 turun harga.

fevret aku bile g jusco 2 akan beli roti ngan sushi jew...

erm, ada jugak la sedara mare yang datang rumah aku beraya...
dalam minggu ni macam2 kejadian yang x diduga berlaku kat malaysia, yang paling fames pasal BA (bukit antaranbangsa)...

No comments: