semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, December 30, 2008

CouNt-DoWn

mesti sme orang tgah plan, nak wat pe masa malam countdown nanti...

lagi sehari lebih nak new year nie, masing2 mesti dah pasang azam baru. aku, erm... tiada perubahan... cume dah start ada mood nak tulis sikit2... kalo x nak bukak komputer pon malas...

tengahari tadi tempat bese la aku g, Jusco... bawak sepupu aku belah mak aku lak jalan2... dalam sabar2 2 aku pon x tahan sbb terjumpe baju jenama SCARLET berharga RM19 jew.... wah... apa lagi amik la satu... memle x heran sgt sbb SCARLET mmg murah, tapi ni dah jumpe yg lawa pastu murah, pe lagi sebat la satu....

yer r, pusing2 nampak, pusing lagi nampak. x tahan aku. nasib baik aku x beli rantai... dah 5, 6 kali gak aku try2 rantai 2... aku ada kat situ lama sbb teman sepupu aku nak beli baju, memle ngat nak tgok2 jew, tapi kalo dah tgok banyak kali mesti berkenan kan... mama pulak kate nak amik la, aku pon x teragak2 la. aku x leh la teman orang shopping nanti aku pon shopping skali...

duit aku pon dah kurang nie... sbb beberape ari sblum 2 aku ikot mama cari Produk pencuci muke Nutox. punyer la banyak singgah farmasi, satu pon x der... nak kate Nutox ni berjenama aku rase bese jer...

dah masok 2009 nanti x tau la pe yg akan berlaku...

hepi new yer sume....

1 comment:

kaoru said...

apasal pakai nutox? kaoru suka pakai SKII... baru best.. nutox tu cheap laa...