semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, May 17, 2010

seketul sahaja

hari ni start la kelas tok intersesi...

betape malangnyer nasib aku. tok subjek ni... jgn fail sudah...

dah la yuran intersesi tok subjek yg aku amik ni x payah bayar yuran. aku g gedik bayar yuran... ni la akibat kalo malas nak bace notis. aku dah msg member aku, aku pesan kat die kalo die nak bayar yuran bg tau aku... smpi dah nak lagi 2,3 hari tarikh tutup bayaran 2 die pon x ckp ape, aku ingat kne bayar la... pastu 3 hari lepas 2 die ckp yuran 2 x payah bayar, die ckp die x blas msg aku sbb die x byar...

2 pasal yuran, pasal nak daftar kelas lak... aku tanye member aku dierang daftar kelas ape, bile aku nak g daftar kelas sme ngan dierang kelas 2 full.

skang nasib aku. aku sorang je perempuan dlm kelas 2... dah la seketul pon aku x kenal... nasib baik lectrr perempuan kalo laki mmg KU MALU TAPI KU MAHU... td mcm x caye gak aku sorang perempuan. mmg aku intai2 kelas 2 kelas 2 dah ramai laki. so aku amik keputusan tunggu kat luar dlu, mne tau ade perempuan lain yg lewat... tunggu2 x dtg.

mse tengah tunggu2 2, aku terpikir nak duduk mane ni? depan, tengah, tepi atau belakang??? aku rase mcm nak duduk blakang buat aku rase selesa. tp kate nak jd pelajar cemerlang... mesti kne duk depan... ermmm... aku x kan duduk tengah2... esok pg aku dtg awal duduk depan tepi dinding... biarla dinding jd kawan aku...

aku g ofis tengok senarai nama kalo betol aku sorang je perempuan aku nak buat rayuan tukar kelas. kak kerani 2 mcm kesian kat aku gak, pastu gelak2... die mcm nak tolong aku tp x dpt, akak kerani 2 ckp masuk je buat x tau... mmg la...mmg aku masuk buat muke HODOH!.

No comments: