semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, May 12, 2010

layak x aku jd model tok musim badminton kali nie...


aha, bosan time 2... dah la tengah2 final... yer r ade jarak dalam 10 hari... mase panjang tok stdy tp aku buang mase mcm tu jer... aku balik rumah dalam 4 hari gak la... tu pon rase x sedap hati duk rumah x buat ape2...

aku pon x berape yakin paper2 aku 2 lulus semua ke x... redha je la... aku sendri yg cari pasal...

ok! citer pasal bulu ayam tue... besar kan??? time tue aku teman mama g kedai sukan sbb nak tempah jersey tok pasukan bola adik bongsu aku ni ha... mama kate dierang x de pengurus pasukan so mama pon sukerela jd pengurus pasukan free tok dierang...

nak tau ape masalah pasukan bola adik aku ni ha, MASALAHNYE nak lawan bola antara kelas je tp sebok nak buat JERSEY... wah... gile, dulu aku sekolah pakai jersey macam pak gad tu je main bola jaring... pastu satu pasukan bola 2 dtg rumah aku mesyuarat nak buat jersey... badget RM25 kebawah tp nak baju ade NAMA n NOMBOR SENDIRI... bapak demand budak2 nie... aku ckp kalo nak murah boleh bagi no biasa 1 sampi 10 tp x der nama sbb name cas lain. pastu badget dah la RM25.

gile jap la time 2, yg mama ni x de pengalaman tempah jersey, kate semua boleh, aku pulak yg ckp mane boleh. kirenye aku ni dpt jawatan PENASIHAT PENGURUS PASUKAN. bad mood aku time tue tengok muke2 budak tue. skali aku tanyer kapten mane, nasib baik kapten die mmg hemsem muke x pecah... sejok skit jiwa aku...

keesokan, aku ngan mama pon g la kat kedai sukan nie, nasib baik time 2 ade jualan clearence stok... jersey sehelai rm 10 jenama umbro. letak nama rm 6, jahit no rm 5... total kire murah la... aku pon dpt sepasang jersey ntah tok ape... nama aku pastu no 69. hahaha... x pakai lagi. x tau nak pakai bile.

No comments: