semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, December 29, 2012

sonsang


ahaha, saje letak tajuk tu sbb aku selalu bawak keter sonsang, contoh dah terang2 one way, tp aku redah je... 

berani mati ....

tp aku berani mati kat area2 tertentu je la, kalo sesak tak de la nak sonsang,

ok, aku mmg suke amik gambar

ade bnyak gambar merepek aku amik contoh hamster dan lain2 pokok, awan hujan..

ermm...

tp aku letak kat blog yg tertentu je...

uhuhuhu

tengok la gambar kat atas tu bnyak yg pelik...

agak sedih sbb pixel camera handset aku rendah je...

terang2 leh nampak keter tu dr arah berbeza, tp cube cari bende pelik lagi... ahahaha

ok la aku bg tau, lampu tengah hijau, dan kereta aku berhenti...

ok, belum habis lagi...

sbenarnye lori tu tengah2 simpang empat... 

n korang teka la jalan tu kat mane...


No comments: