semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, August 28, 2012

Langit biru


mase payung tu terbang atas rumah aku mase tu aku x heran sangat... 

vroooommmmmmm... 

atas kepala aku...

saje je kan.


tp skang yang fly sorang tu bukan orang lain.. adik aku..

terus aku jadi jakun nak amik gambar..

cun jugak amik gambar kat atas ni...

org soh aku fly free... bukan aku sorang la ada org yg tolong flykan aku la... uhuhu. tp aku x nak..

segan aku tengok duk berdua ngan mat saleh.. ahahaha... itu je sebabnye


ape yg aku mampu.. hanya menjadi jakun dibawah sambil melambai2 adik aku..


sebenarnye aku teringin nak fly jugak... tunggu segan aku hilang dulu laa... ahaha


ni die terbang biasa, aku x sempat amik gambar die tunjuk skill die x sempat sebab kagum n gerun sangat time tu...

No comments: