semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, August 27, 2012

Hamster circle


menakjubkan!!!!

aku pon x perasan mase bile die wat bulatan tu leh katekan bulatan tu sempurna... 

selalunye aku perasan die akan wat lorong bekas die lalu... 

mesti ade mesej yang tersembunyi di sebalik bulatan tu..

aku rase die nak bagi tau selamat hari raya,

tak pon die nak makan pizza???? huh!!!

aku x tipu, tu bukan aku yang wat... 

ok~

X susah pon bela hamster ni, semua org kate koto la berbau la, ade jangkitan la hape la

cakap je la yang ko tu geli spesis tikos, habis citer,

aku dah bela sampai beranak pinak siap hanto kedai lagi jual...

hamster makan pon x mahal macam makanan kucing, 

bagi timun, karet, die makan la...

sayur campur tu lagi die suke, yang satu paket ade jagung, kacang hijau ngan karet tu...

kalo aku rajin aku bagi makan keju je... ha...

senang kan... 

sape mau hamster??? hamster aku beranak lagi ni...

No comments: