semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, June 10, 2011

sepupu kecik


aku rase ni la sepupu paling kecik belah mak aku... memang ni la dah x de kecik lagi. kalo ade pon mungkin aku x rapat sampai terlupe... ahahaha...



ni pulak kakak die. Aktif macam biasa, x heran la atlit kebangsaan. dah pegi luar malaysia lawan taewando. tol ke aku eja??. start2 pandai jalan teros mak ayah die g anto belajar taewando. pastu bile adik die dah pandai jalan teros ajar kick up...

macam tu la kisah die boleh pergi bertanding kat luar Malaysia kalo x silap aku die pergi sebelum umur die sek men. pastu skang die kate nak lawan lagi.

die punye diet lak, seksa la, aku pon x leh ikot. dah la kene diet pastu kene senam tiap2 hari. coach die ayah die sendiri.

tengah2 jalan kat dlm JJ tu leh pulak terserempak ngan jurulatih die... mau cuak die. die x cuak tp mak die cuak teros mak die buat alasan kate ayah die soh skipping kat rumah aku... sebab die dari terengganu dtg bercuti kat selangor, die pon x sangka yg jumpe jurulatih die kat JJ. ahaha, dunia ni kecik je.

No comments: