semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, December 17, 2009

hampir di penghujung

ni gambar aku x smpi setahon, dlm 6 bulan mama aku ckp..

tengah selak2 album lame, aku pon tengok la gambar aku mse kecik2 dlu...

aku tengok aku sgt la comot sbb sape ntah bedakkan muke aku smpi putih gile...

pastu baju aku sgt la x cantik, yer la, 2 la fensyen dlu2 kan...

dalam tab mandi fevret aku... hahaha

sebebetnyer muke aku time ni... ngan papa

ni dah beso skit, ngan mama... mane baju aku??? kasut dah smart dah tp baju x dew...
buai laju-laju~~~ aku nak kawin ngan anak raja~~~ lalala~~~

9 comments:

konspirasi said...

kurus ek mama ko dlu...

lovelylace said...

ahahaha... tomey yg dlm tab ngko tu...

::NelyLeyana:: said...

mirul:mama aku sbelum kawin 55 kg jer...

nida:ade bnyak lg gmbar aku duk dlm tab mandi tue, tp sgan lak nak tunjuk... huhuhuhu

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

wah...cutenya...

::NelyLeyana:: said...

haha, yg mane cute 2??? huhuhu

eryn yg chumei said...

alahai chumeinye diye,;)
nely ak da tuka url belog
http://erynchumei.blogspot.com/

::NelyLeyana:: said...

orait...

rionix said...

byk ek gamba kecik2..
sy xde pun..

::NelyLeyana:: said...

rionik: x kan x der sekeping??? cari la dlm album lame2. mesti ade.